Nowość
Zestaw LEVENHUK LabZZ MTB3 z mikroskopem, teleskopem i lornetką

Rodzaj akcesorium Mikroskop z teleskopem z Lornetką Przeznaczenie Dla dzieci
Kolor Niebiesko-pomarańczowy Kod produktu 322068
Zestaw Levenhuk LabZZ MTB3 jest wymarzonym prezentem dla ciekawego świata dziecka. Obejmuje on trzy przyrządy optyczne – mikroskop, teleskop i lornetkę. Wszystkie zaprojektowano specjalnie z myślą o potrzebach małych obserwatorów, a zarazem wyposażono w parametry dorównujące „dorosłym” modelom. Zestaw pozwoli dziecku zanurzyć się w niezwykłe tajemnice otaczającego nas świata – badać mikrokosmos, odkrywać wszechświat i obserwować życie fauny. Właściwości: Doskonały pomysł na prezent. Zajmujący zestaw naukowy. Zestaw „trzy w jednym”: mikroskop, teleskop i lornetka. Ponad 20 akcesoriów w zestawie. Do mikroskopu dołączone są narzędzia do przeprowadzania eksperymentów. Teleskop nadaje się również do prowadzenia obserwacji obiektów znajdujących się na ziemi. Futerał na lornetkę dołączony do zestawu. Mikroskop: Levenhuk LabZZ MTВ3 to klasyczny mikroskop biologiczny z podświetleniem dolnym. Obrotowa głowica modelu przeznaczona jest na trzy obiektywy. Okulary dołączone do zestawu umożliwiają powiększenie na poziomie 150x, 450x oraz 900x. Mikroskop ten umożliwia badania przezroczystych próbek, takich jak gotowe preparaty. Podświetlenie mikroskopu zasilane jest bateriami, a urządzenie łatwo można zabrać ze sobą na wycieczkę, do szkoły lub do znajomych. Podczas obserwacji przy świetle dziennym można korzystać z podświetlenia za pomocą lusterka, aby nie zużywać baterii. Zawartość zestawu: Mikroskop. Okular 10x. Żarówka pomocnicza. Fiolka (3). Szkiełka podstawowe (3). Szkiełka nakrywkowe (3). Naklejki na preparaty (3). Skalpel. Pipeta. Szpatułka. Peseta. Igła preparacyjna. Teleskop: Levenhuk LabZZ MTВ3 to teleskop refrakcyjny o powiększeniu do 120x. Dzięki niemu pierwsze kroki w świecie astronomii stają się łatwe i przyjemne. Teleskop pozwala młodym odkrywcom wszechświata zobaczyć piękno planet Układu Słonecznego, przyjrzeć się z bliska krajobrazom księżycowym oraz odkryć nieznane, odległe mgławice, galaktyki i gromady gwiazd. Zestaw zawiera także lustro diagonalne umożliwiające uzyskanie obrazu o prawidłowej orientacji pionowej i przeprowadzanie obserwacji naziemnych. Teleskop osadzany jest na prostym montażu azymutalnym, doskonałym dla początkujących użytkowników, i posiada stabilny, aluminiowy statyw o regulowanej wysokości. Zawartość zestawu: Teleskop. Okular 5 mm. Okular 10 mm. Szukacz optyczny 2x. Lustro diagonalne. Statyw aluminiowy. Lornetka: Levenhuk LabZZ MTВ3 to kompaktowa lornetka z pryzmatem dachowym, lekkim korpusem z tworzywa sztucznego oraz 4-krotnym powiększeniem. Ten niewielki przyrząd doskonale nadaje się do obserwacji intrygujących widoków podczas długich spacerów w plenerze. Lornetka ta sprawi, że Twoje dziecko poczuje się jak prawdziwy odkrywca i poszukiwacz przygód! Model posiada soczewki wykonane ze szkła optycznego i pokryte przeciwodblaskową powłoką, które pozwalają na uzyskanie obrazu o wysokiej jakości. Lornetka doskonale nadaje się do obserwacji w ciągu dnia. Jej soczewki zbierają dużo światła i dają jasny, wyrazisty obraz. W zestawie znajduje się futerał, pasek oraz ściereczka do czyszczenia elementów optycznych. Zawartość zestawu: Lornetka. Miękki futerał. Ściereczka do czyszczenia. Cienki pasek.

Dożywotnia

Niebiesko-pomarańczowy

Dla dzieci

Rodzaj akcesorium

Mikroskop z teleskopem z Lornetką

Zawartość zestawu

Szkiełka podstawowe (3), Okular H12.5mm, Lustro diagonalne, Pipeta z tworzywa sztucznego, Skalpel, Pęseta, Szpatułka, Igła preparacyjna, Okular 10x, Żarówka pomocnicza, Fiolka (3), Naklejki na preparaty (3), Okular 5 mm, Okular 10 mm, Szukacz optyczny 2x, Statyw aluminiowy, Ściereczka do czyszczenia, Cienki pasek

Administratorem danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna z siedzibą w Złotowie, ul. Za Dworcem 1D.

Dane przetwarzane są w celu rozpoznania, weryfikacji i publikacji treści złożonej opinii. Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak jest niezbędne dla publikacji złożonej opinii.

* Pola wymagane

Twoje pytanie zostało wysłane

* - Pola obowiązkowe

Twoje odpowiedź została wysłana

* - Pola obowiązkowe

Zestaw LEVENHUK LabZZ MTB3 z mikroskopem, teleskopem i lornetką

Oceń i zyskaj rabat na kolejne zakupy na Avans.pl!
Ocen i zyskaj rabat na kolejne zakupy na Avans.pl!