Gwarancja lepszej ceny

Najszybsza dostawa:
JUTRO 20-02-2018

Zestaw LEVENHUK LabZZ MTB3 z mikroskopem, teleskopem i lornetką

Kolor Niebiesko-pomarańczowy Kod produktu 322068
Zestaw Levenhuk LabZZ MTB3 jest wymarzonym prezentem dla ciekawego świata dziecka. Obejmuje on trzy przyrządy optyczne – mikroskop, teleskop i lornetkę. Wszystkie zaprojektowano specjalnie z myślą o potrzebach małych obserwatorów, a zarazem wyposażono w parametry dorównujące „dorosłym” modelom. Zestaw pozwoli dziecku zanurzyć się w niezwykłe tajemnice otaczającego nas świata – badać mikrokosmos, odkrywać wszechświat i obserwować życie fauny. Właściwości: Doskonały pomysł na prezent. Zajmujący zestaw naukowy. Zestaw „trzy w jednym”: mikroskop, teleskop i lornetka. Ponad 20 akcesoriów w zestawie. Do mikroskopu dołączone są narzędzia do przeprowadzania eksperymentów. Teleskop nadaje się również do prowadzenia obserwacji obiektów znajdujących się na ziemi. Futerał na lornetkę dołączony do zestawu. Mikroskop: Levenhuk LabZZ MTВ3 to klasyczny mikroskop biologiczny z podświetleniem dolnym. Obrotowa głowica modelu przeznaczona jest na trzy obiektywy. Okulary dołączone do zestawu umożliwiają powiększenie na poziomie 150x, 450x oraz 900x. Mikroskop ten umożliwia badania przezroczystych próbek, takich jak gotowe preparaty. Podświetlenie mikroskopu zasilane jest bateriami, a urządzenie łatwo można zabrać ze sobą na wycieczkę, do szkoły lub do znajomych. Podczas obserwacji przy świetle dziennym można korzystać z podświetlenia za pomocą lusterka, aby nie zużywać baterii. Zawartość zestawu: Mikroskop. Okular 10x. Żarówka pomocnicza. Fiolka (3). Szkiełka podstawowe (3). Szkiełka nakrywkowe (3). Naklejki na preparaty (3). Skalpel. Pipeta. Szpatułka. Peseta. Igła preparacyjna. Teleskop: Levenhuk LabZZ MTВ3 to teleskop refrakcyjny o powiększeniu do 120x. Dzięki niemu pierwsze kroki w świecie astronomii stają się łatwe i przyjemne. Teleskop pozwala młodym odkrywcom wszechświata zobaczyć piękno planet Układu Słonecznego, przyjrzeć się z bliska krajobrazom księżycowym oraz odkryć nieznane, odległe mgławice, galaktyki i gromady gwiazd. Zestaw zawiera także lustro diagonalne umożliwiające uzyskanie obrazu o prawidłowej orientacji pionowej i przeprowadzanie obserwacji naziemnych. Teleskop osadzany jest na prostym montażu azymutalnym, doskonałym dla początkujących użytkowników, i posiada stabilny, aluminiowy statyw o regulowanej wysokości. Zawartość zestawu: Teleskop. Okular 5 mm. Okular 10 mm. Szukacz optyczny 2x. Lustro diagonalne. Statyw aluminiowy. Lornetka: Levenhuk LabZZ MTВ3 to kompaktowa lornetka z pryzmatem dachowym, lekkim korpusem z tworzywa sztucznego oraz 4-krotnym powiększeniem. Ten niewielki przyrząd doskonale nadaje się do obserwacji intrygujących widoków podczas długich spacerów w plenerze. Lornetka ta sprawi, że Twoje dziecko poczuje się jak prawdziwy odkrywca i poszukiwacz przygód! Model posiada soczewki wykonane ze szkła optycznego i pokryte przeciwodblaskową powłoką, które pozwalają na uzyskanie obrazu o wysokiej jakości. Lornetka doskonale nadaje się do obserwacji w ciągu dnia. Jej soczewki zbierają dużo światła i dają jasny, wyrazisty obraz. W zestawie znajduje się futerał, pasek oraz ściereczka do czyszczenia elementów optycznych. Zawartość zestawu: Lornetka. Miękki futerał. Ściereczka do czyszczenia. Cienki pasek.

Niebiesko-pomarańczowy

Dożywotnia

Dla dzieci

Administratorem danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna z siedzibą w Złotowie, ul. Za Dworcem 1D.

Dane przetwarzane są w celu rozpoznania, weryfikacji i publikacji treści złożonej opinii. Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak jest niezbędne dla publikacji złożonej opinii.

* Pola wymagane

Uwaga:  Raty przez Internet oferowane są przez Bank Credit Agricole Bank Polska S.A.  już od wartości 500 zł a w Banku Santander Consumer Bank S.A. już od wartości 300 zł.

W imieniu Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz w imieniu Santander Consumer Bank S.A. firma TERG S.A. będąca właścicielem strony www.avans.pl umocowana jest do: zawierania, rozwiązywania umów kredytowych, zmiany w zakresie przedmiotu kredytowania i danych osobowych kredytobiorcy, przyjmowania oświadczeń kredytobiorców składanych w wykonaniu umów kredytowych, w tym o odstąpieniu od umowy kredytowej oraz udziela wyjaśnień dotyczących treści wymienionych dokumentów.

Zgodnie z wymogami Santander Consumer Bank S.A. oraz Credit Acricole Bank Polska S.A., osoby poniżej 25 roku życia nie mogą złożyć wniosku kredytowego na produkty z kategorii "Telefony i smartfony" oraz we wniosku kredytowym może być tylko jeden produkt z kategorii "Telefony i smartfony".

Zestaw LEVENHUK LabZZ MTB3 z mikroskopem, teleskopem i lornetką

Dostawa jutro na www.avans.pl!
Dostawa jutro na www.avans.pl!