%
zakupy
 na raty

Zalety rat w Avans

Kredyt już od 100 zł
Wystarczy dostęp do Internetu
Minimum formalności
Ty wybierasz ilość rat
Pozytywne rozpatrzenie większości wniosków
Żadnej wizyty w banku

Wybierz raty w banku

Raty w Credit Agricole Bank Polska S.A Umowę podpisujesz w formie elektronicznej bez wychodzenia z domu!   Przelew Otrzymasz od Banku umowę kredytową, którą załączysz na platformie Banku podpisując ją danymi identyfikującymi. Potwierdzenie tożsamości przelewem online za 1 zł.
lub
Raty w Santander Consumer Bank S.A Ty decydujesz o sposobie podpisania umowy kredytowej:
elektronicznie lub tradycyjnie.
  Przelew Bank udostępni Ci do pobrania dokumentację kredytową
w formie elektronicznej. Następnie, w celu weryfikacji tożsamości,
realizujesz na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł
  Kurier Bank wyśle do Ciebie kurierem egzemplarz
umowy kredytu, który podpisujesz w tradycyjny sposób.

Raty bez wychodzenia z domu z decyzją kredytową nawet w 15 minut!

Ekspresowe raty nawet w 15 minut!
Wybierz produkt, a następnie w procesie zamawiania zaznacz formę dostawy i płatności "Raty przez Internet". We wniosku kredytowym wybierz Bank Credit Agricole lub raty w Banku Santander (formę podpisania umowy "Przelew")
Wypełnij wniosek kredytowy i poczekaj na decyzję, która może być wydana już w 15 minut!
Podpisz umowę kredytową i ciesz się z zakupu!

Korzyści

Całkowicie online, bez wychodzenia z domu!
Bez wizyty w Banku!
Bez wizyty kuriera z umową kredytową!
Bez zbędnych formalności!
Raty z kurierem
Wybierz produkt, a w procesie zamawiania zaznacz formę dostawy i płatności "Raty przez Internet". We wniosku kredytowym wybierz raty w Banku Santander (formę podpisania umowy "Kurier")
Wypełnij wniosek kredytowy i poczekaj na decyzję kredytową
Podpisz umowę kredytową i ciesz się z zakupu!

Korzyści

Umowę kredytową podpisujesz w obecności kuriera!
Bez wizyty w Banku!
Bez wychodzenia z domu, kurier dostarczy Ci umowę!
Minimum formalności!
Dowiedz się więcej
Informacje prawne


• Raty w sklepie internetowym avans.pl

Jest to jedna z form płatności jaką oferujemy Państwu na naszej stronie. Po dokonaniu wyboru towaru należy złożyć zamówienie wybierając jako formę dostawy i płatności „Raty przez Internet” a następnie system przekieruje do strony z wyborem banku:

  • Raty w Santander Consumer Bank S.A
  • lub
  • Raty w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Jeśli w danym momencie nie dysponują Państwo niezbędnymi danymi (z dowodu osobistego oraz o źródle i wysokości dochodu) oraz czasem, wniosek można wypełnić w przeciągu 48 godzin, na skrzynkę e-mail otrzymają Państwo link z prośbą o jego wypełnienie. O wynikach weryfikacji zostaną Państwo poinformowani w osobnym e-mailu lub w rozmowie telefonicznej z przedstawicielem banku.

• Jakie banki udzielają kredytu?

W chwili obecnej współpracujemy z dwoma bankami: Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz Santander Consumer Bank S.A..

• Od jakiej kwoty mogę kupić na raty?

Zakup na raty możliwy jest od kwoty 100 zł dla Credit Agricole Bank Polska S.A. oraz dla Santander Consumer Bank S.A..

• Na czym polegają Ekspresowe Raty w Credit Agricole?

Ekspresowe raty w Credit Agricole Bank Polska S.A. zastępują tradycyjną formę podpisania umowy ratalnej w obecności kuriera. Po wybraniu przez Państwa formy płatności „Raty przez Internet” system przekieruje do strony z wyborem banku. W tym przypadku zaznaczają Państwo Bank „CA Raty”. Po wybraniu banku wypełniają Państwo wniosek kredytowy banku Credit Agricole Bank Polska S.A.. Po złożeniu wniosku skontaktuje się z Państwem pracownik Banku, który przekaże wstępną decyzję kredytową. Na podaną skrzynkę e-mail otrzymają Państwo wiadomość z banku oraz dostęp do platformy ratalnej. Na platformie ratalnej załączają Państwo wymagane dokumenty, akceptują regulamin rat oraz wykonują przelew na podane konto banku w wysokości 1 zł. Wykonanie przelewu jest niezbędne do zawarcia umowy kredytowej. Kwota zostanie niezwłocznie zwrócona na Państwa konto po dokonaniu identyfikacji tożsamości kredytobiorcy. Po pozytywnej weryfikacji dokumentów, podpisu oraz przelewu kredyt zostanie uruchomiony. Towar zostanie do Państwa wysłany po spełnieniu wyżej wymienionych formalności.

• Szczegóły związane z zawieraniem umów w procesie internetowym Credit Agricole Bank Polska S.A. znajdziesz Tu


• Na czym polegają raty w Santander Consumer Bank S.A?

Po wybraniu przez Państwa formy płatności „Raty przez Internet” system przekieruje do strony z wyborem banku. W tym przypadku zaznaczają Państwo raty w Santander Consumer Bank S.A.. Po wybraniu banku wypełniają Państwo wniosek kredytowy w Santander Consumer Bank S.A. We wniosku określają Państwo sposób podpisania umowy: przelew lub kurier. Po złożeniu wniosku skontaktuje się z Państwem konsultant Santander Consumer Banku S.A.. Podczas rozmowy telefonicznej konsultant przedstawi ofertę banku, przygotuje umowę o kredyt i przekaże informacje o niezbędnych do otrzymania kredytu dokumentach. Podpisanie umowy kredytu następuje w przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, w zależności od wybranego przez Państwa sposobu zawarcia umowy:

  • Przelew – Bank udostępni niezwłocznie do pobrania kompletną dokumentację kredytową w formie elektronicznej (plików PDF). Następnie, w celu weryfikacji tożsamości oraz przyjęcia złożonego przez Państwa oświadczenia woli o zawarciu umowy, Kredytobiorca realizuje na rachunek Banku przelew na kwotę 1zł.
  • Kurier – Bank wyśle do Państwa kurierem dwa egzemplarze umowy kredytu wraz z formularzem informacyjnym (w ciągu 24 godzin lub następnego dnia roboczego). Przed wydaniem przesyłki kurier poprosi o okazanie dowodu osobistego oraz drugiego dokumentu (np. prawa jazdy, legitymacji ubezpieczeniowej lub emeryta/rencisty). Z otrzymaną dokumentacją należy postępować zgodnie ze wskazaniami opisanymi w załączonym do niej liście – należy: podpisać umowę, dołączyć wymagane dokumenty, włożyć do koperty, zakleić i przekazać kurierowi.
• Kiedy podpisuję umowę kredytową?

W przypadku otrzymania pozytywnej weryfikacji w Santander Consumer Bank S.A. podpisanie umowy kredytowej odbywa się przez Internet bez udziału kuriera lub w sposób tradycyjny z udziałem kuriera.

W przypadku banku Credit Agricole Bank Polska S.A. tradycyjny podpis zastępują Państwo odesłaniem umowy wraz z dołączeniem do niej danych identyfikujących określonych w regulaminie banku, w którym zawarli Państwo umowę kredytową.

• Kiedy sklep wysyła towar?

Po otrzymaniu przez Santander Consumer Bank lub Credit Agricole Bank Polska S.A pozytywnej weryfikacji dokumentacji kredytowej Bank powiadomi sklep o możliwości realizacji zamówionego towaru.

• Gdzie mogę obliczyć wysokość miesięcznej raty oraz jaki jest okres kredytowania?

Przy każdym produkcie znajduje się kalkulator ratalny, który dla podanej liczby rat oraz wielkości wpłaty własnej wyliczy miesięczną ratę.

• W jaki sposób mam przekazać pierwszą wpłatę do umowy kredytowej?

Wpłatę własną do umowy kredytowej przekazują Państwo kurierowi w momencie doręczenia towaru.

• Czy potrzebne są dokumenty potwierdzające dochód?

Na podstawie wniosku ratalnego bank dokonuje weryfikacji zdolności kredytowej Klienta, określa czy będą wymagane dodatkowe dokumenty potwierdzające dochód. W każdym z przypadków gdzie wymagane będą dokumenty zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.

• Do kogo mogę skierować pytanie dotyczące rat?

Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Credit Agricole Bank Polska S.A. prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 354 95 53 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Dodatkowe pytania dotyczące obsługi ratalnej wniosku Santander Consumer Bank prosimy kierować na numer infolinii Banku 71 773 28 47 (koszt zgodnie z taryfą operatora) lub HP-Internet@SantanderConsumer.pl.

Jeśli masz problem lub dodatkowe pytania związane z samodzielnym złożeniem wniosku ratalnego przez Internet skontaktuj się z nami: telefonicznie z Infolinią Konsumencką pod numerem: 22 122 33 00 (poniedziałek - piątek 8:00 – 18:00; sobota 09:00 - 14:00) lub z obsługą sklepu za pośrednictwem formularza kontaktowego albo pisząc bezpośrednio na adres: raty@avans.pl.

Firma TERG S.A. będąca właścicielem strony internetowej www.avans.pl działając jako pośrednik kredytowy w rozumieniu art. 5 pkt.3 i w zw. z art.28 ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o kredycie konsumenckim ( Dz. U. z 2011 nr.126. poz. 715 ze zm.) , informuje, że:
  • współpracuje z Credit Agricole Bank Polska S. A., Santander Consumer Bank S.A. będącym kredytodawcą,
  • w imieniu kredytodawcy umocowany jest do czynności faktycznych związanych z zawarciem umowy kredytu na zakup towarów i usług składanych w wykonaniu umów kredytowych, w tym odstąpieniu od umowy kredytowej,
  • za czynności wykonywane przy zawarciu umowy kredytowej otrzymuje wynagrodzenie od kredytodawcy,
  • nie pobiera od konsumenta opłat za czynności faktyczne lub prawne związane z przygotowaniem ,oferowaniem ,zawieraniem lub wykonywaniem umowy o kredyt,
  • przetwarza dane osobowe na zlecenie: Credit Agricole Bank Polska S.A., pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605 Wrocław oraz Santander Consumer Bank S.A., ul. Strzegomska 42c, 53-611 Wrocław