Zgłoś błąd
Kontakt

Zadzwoń

22 122 33 00

pon-pt: 8:00 - 20:00

sobota: 10:00 - 18:00

niedziela: 10:00 - 18:00

Zobacz więcej

Ubezpieczenia „Gwarancja Plus”

Gwarancja Plus

Dostępne warianty ubezpieczenia „Gwarancja Plus” pozwolą dostosować zakres ochrony do Twoich potrzeb.

Ubezpieczenie „Gwarancja Plus”

Dzięki ubezpieczeniu „Gwarancja Plus” możesz zapewnić sobie dodatkowe bezpieczeństwo zakupionego sprzętu niezależnie od gwarancji udzielanej przez producenta na zakupiony sprzęt, a także zapewnić sobie komfort użytkowania i oszczędność w przypadku awarii po upłynięciu czasu gwarancji producenta.

Gwarancja Plus
Gwarancja Plus

Ubezpieczenie „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”

Umożliwiamy także zakup ubezpieczenia „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”, która oprócz standardowego zakresu ubezpieczenia „Gwarancja Plus” obejmuje również przypadkowe uszkodzenia sprzętu w wyniku nieszczęśliwego wypadku, przepięcia prądu w sieci energetycznej, kradzieży z włamaniem oraz rabunku jak i rozmrożenia żywności w związku z awarią.

Gwarancja Plus
Gwarancja Plus

Co zyskujesz?

  1. Bezpłatne naprawy lub wymiana sprzętu na nowy w razie:

    a) awarii (warianty: „Gwarancja Plus” i „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”),
    b) przypadkowego uszkodzenia w wyniku nieszczęśliwego wypadku (warianty: „Gwarancja Plus Przypadkowe Uszkodzenie” i „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”),
    c) przypadkowych uszkodzeń w wyniku przepięcia prądu w sieci energetycznej (warianty: „Gwarancja Plus Przypadkowe Uszkodzenia” i „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”),
    d) kradzieży z włamaniem lub rabunku sprzętu (warianty: „Gwarancja Plus Przypadkowe Uszkodzenia” i „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”),
    e) rozmrożenie żywności w wyniku awarii lub przypadkowego uszkodzenia sprzętu (warianty: „Gwarancja Plus Przypadkowe uszkodzenia” i „Gwarancja Plus Pełna Ochrona”)

  2. Wygodę – zgłaszanie szkody przez telefon, domowa wizyta specjalisty przy sprzęcie powyżej 10 kg i sprzęcie w zabudowie.
  3. Oszczędność pieniędzy – jedna naprawa kosztuje z reguły więcej niż ubezpieczenie „Gwarancja Plus”.

Wybierz spokój i bezpieczeństwo w wybranym wariancie ubezpieczenia „Gwarancja Plus”

Zakres ochrony GWARANCJA PLUS
wariant podstawowy
GWARANCJA PLUS
wariant pełny
Bezpłatne wymiany sprzętu
Korzystając z „Gwarancji Plus” Klient nie ponosi kosztów naprawy uszkodzonego sprzętu nawet przez 5 lat.
Wymiana sprzętu na nowy
W przypadku awarii, których naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna, Klient otrzymuje nowy sprzęt o takich samych lub porównywalnych parametrach technicznych.
Niska cena polisy
Koszt polisy jest dużo niższy niż koszty zakupu nowego sprzętu lub drogiej naprawy w wyspecjalizowanym serwisie.
Przypadkowe uszkodzenia w wyniku nieszczęśliwego wypadku np. przypadkowe
Porysowanie ekranu LCD przez dziecko, zapiaszczenie kamery lub aparatu fotograficznego, zalanie klawiatury.
Przepięcie (zwarcie) prądu np.
Uszkodzenie matrycy LCD w laptopie lub telewizorze spowodowane wyładowaniem atmosferycznym.
Kradzież z włamaniem lub rabunek sprzętu
Wystarczy zgłosić zdarzenie na policję oraz zadzwonić pod numer podany w Polisie.

Pełny zakres umowy znajduje się w Warunkach Ubezpieczenia tutaj.

 

Pytania i odpowiedzi

Rozwiń wszystkie
Jakie są warianty ubezpieczenia „Gwarancja Plus”?
  • „Gwarancja Plus” - chroni ubezpieczony sprzęt w zakresie awarii sprzętu.
  • „Przypadkowe Uszkodzenia” – chroni ubezpieczony sprzęt w zakresie przepięcia prądu, kradzieży z włamaniem lub rabunku, nieszczęśliwego wypadku i rozmrożenia żywności w sprzęcie chłodniczym.
  • „Gwarancja Plus Pełna Ochrona” – zakresem obejmuje awarie sprzętu, uszkodzenia wskutek nieszczęśliwego wypadku oraz przepięcia prądu, a także utratę sprzętu na skutek kradzieży z włamaniem lub rabunku i rozmrożenie żywności w sprzęcie chłodniczym.
  • „Przypadkowe Uszkodzenia Ekranu” - ochrona ekranu urządzeń mobilnych (smartfony, tablety, nawigacje). Ochroną objęte są szkody polegające na uszkodzeniu wyłącznie ekranu sprzętu na skutek nieszczęśliwego wypadku oraz nieumyślnego uszkodzenia.
Jakich przypadków nie obejmuje ubezpieczenie „Gwarancja Plus”?

Ubezpieczenie „Gwarancja Plus” zapewnia szeroką ochronę, aby móc w pełni cieszyć się nowym sprzętem. Jednak są sytuacje, w których ubezpieczenie „Gwarancja Plus” nie ma zastosowania np.:

  • uszkodzenie sprzętu podczas transportu z naszego sklepu do miejsca zamieszkania Klienta;
  • ochrona nie obejmuje elementów sprzętu podlegających naturalnemu zużyciu w związku z eksploatacją sprzętu, np. baterii, bezpieczników czy lamp;
  • przy wystąpieniu korozji, zmian estetycznych, które nie wpływają na prawidłowe działanie sprzętu;
  • dla usterek związanych z nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi sprzętu.
Ile zapłacę za ubezpieczenie „Gwarancja Plus”?

Cena ubezpieczenia uzależniona jest od:

  • wybranego wariantu;
  • czasu ochrony;
  • wartości ubezpieczanego sprzętu.

Dokładny koszt usługi możesz sprawdzić na karcie wybranego produktu w sklepie internetowym lub dzwoniąc na numer infolinii sklepu 22 122 33 00.

W jakim czasie mogę nabyć ubezpieczenie „Gwarancja Plus”?
  • W dniu zakupu sprzętu („Gwarancja Plus Pełna Ochrona”, „Gwarancja Plus”, „Przypadkowe uszkodzenia Ekrany”)
  • W terminie 60 dni od dnia zakupu sprzętu (tylko „Gwarancja Plus” w wariancie podstawowym).
W jaki sposób mogę zgłosić szkodę?

Pamiętaj aby szkodę zgłosić niezwłocznie:

  • dzwoniąc na numer infolinii ubezpieczyciela 58 785 87 10 lub
  • na stronie internetowej www.szkody.org.

Do zgłoszenia szkody wystarczy Ci jedynie numer polisy.

W jakich przypadkach następuje wymiana sprzętu na nowy?
  • jeśli naprawa jest nieuzasadniona ekonomicznie;
  • jeśli naprawa jest niemożliwa ze względów technicznych;
  • jeśli wartość ubezpieczonego sprzętu nie przekracza 300 zł;
  • jeśli zostaje uznana odpowiedzialność ubezpieczyciela z tytułu utraty sprzętu wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku.
Czy mogę odstąpić od zakupionego ubezpieczenia „Gwarancja Plus”?

Tak, odstąpienie jest możliwe w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia. W przypadku, którym polisa została zawarta przez przedsiębiorcę – w terminie 7 dni.

 

*produkt ubezpieczeniowy „Gwarancja Plus” nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577 – 581 k.c, ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne w rozumieniu art. 556 – 576 k.c.

Avans.pl © 2016 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 38 500 000 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; INFOLINIA: 22 122 33 00

Szukasz niższej ceny?

Skorzystaj z gwarancji niższej ceny!

Sprawdź szczegóły

lub zadzwoń do nas

22 122 33 00