Reklamacje

Szanowni Państwo,
W związku bieżącym stanowiskiem rządu, dotyczącym COVID-19 i wprowadzonymi obostrzeniami, informujemy o możliwości wystąpienia opóźnień w procesie realizacji zgłaszanych przez Państwa spraw reklamacyjnych.
Oczywiście dokładamy wszelkich możliwych starań, aby Państwa zgłoszenia były realizowane priorytetowo, jednak w związku z obecną sytuacją uprzejmie informujemy o:

Możliwości wydłużenia czasu realizacji reklamacji skierowanych do serwisów.
Możliwości wydłużenia czasu oczekiwania na naprawę.
Możliwości odmowy wykonania naprawy lub odbioru sprzętu przez techników serwisów autoryzowanych lub kurierów w sytuacji, kiedy technik lub kurier zauważy oznaki choroby u klienta, mogące stanowić zagrożenie dla jego życia lub zdrowia.

Dalsze informacje będziemy przekazywać na bieżąco.
Jednocześnie zachęcamy Państwa do skorzystania ze specjalnej gwarancji DOOR-TO-DOOR, jakiej udziela wielu producentów.
Liczymy na Państwa zrozumienie w tym trudnym i ważnym dla nas wszystkich okresie, a za wszelkie zaistniałe niedogodności najmocniej przepraszamy.

Reklamację wadliwego Towaru możesz zgłosić:

  • Bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta/gwaranta.
  • U sprzedawcy.

Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę złożenia reklamacji:

Zgłoszenie w serwisie gwarancyjnym

i
Zgłoszenie reklamacji nieprawidłowo działającego produktu, bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego producenta/gwaranta, jest najszybszą metodą obsługi tego typu zdarzeń.
i
Pamiętaj, aby w przesyłce umieścić dowód zakupu (faktura lub paragon) oraz kartę gwarancyjną, jeśli była dołączona do zamówienia.
Znajdź dane kontaktowe serwisu lub działu wsparcie producenta
T
T

Zgłoszenie przez internet

i
Zgłoszenie reklamacji nieprawidłowo działającego produktu jest możliwe poprzez wypełnienie dedykowanego w tym celu formularza.
i
Po jego uzupełnieniu, otrzymasz od nas automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia, a nasi pracownicy w najkrótszym możliwym terminie skontaktują się z Tobą, w celu przekazania informacji na temat dalszego postępowania z reklamowanym towarem.
Uzupełnij formularz reklamacji

Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz tutaj.

Podstawowe zasady jakimi się kierujemy znajdą Państwo w naszym regulaminie, który można sprawdzić tutaj.

Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl.

Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!