Reklamacje

Sprawdź status reklamacji

Sprawdź status

Gdzie znajdę numer zgłoszenia?

Przesłaliśmy Ci go e-mailem lub znajdziesz go na wydruku, który otrzymałeś w sklepie.

Zgłoś reklamację:

Reklamacja towaru, usługi, dostawy u Sprzedawcy

Zgłoszenie do sprzedawcy

Zgłoszenie reklamacji towaru, usługi, dostawy bezpośrednio u Sprzedawcy

Zgłoszenie przez Internet

Zgłoszenie reklamacji nieprawidłowo działającego produktu jest możliwe poprzez wypełnienie dedykowanego w tym celu formularza.


Po jego uzupełnieniu, otrzymasz od nas automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia, a nasi pracownicy w najkrótszym możliwym terminie skontaktują się z Tobą, w celu przekazania informacji na temat dalszego postępowania z reklamowanym towarem.

Reklamacja towaru w autoryzowanym serwisie

Najkrótsza droga

To najszybsza i najchętniej wybierana przez Klientów metoda rozpatrywania reklamacji!

Pomoc zdalna

Wsparcie techniczne za pośrednictwem infolinii lub czatu przekaże Ci wskazówki, które często pozwolą doprowadzić sprzęt do sprawności bez potrzeby wysyłania go do serwisu.

Door to door (niektóre produkty)

Usługa gwarancyjna oferowana przez producenta. Kurier odbiera sprzęt do reklamacji, a po zakończeniu naprawy dostarcza go z powrotem.

Wyszukaj producenta:

T
T


sgdata:2022-01-19 | 11:04:31
Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!