Reklamacje

Reklamację wadliwego Towaru możesz zgłosić:

  • Bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta/gwaranta.
  • U sprzedawcy.

Wybierz najwygodniejszą dla siebie formę złożenia reklamacji:

Zgłoszenie w serwisie gwarancyjnym

i
Zgłoszenie reklamacji nieprawidłowo działającego produktu, bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego producenta/gwaranta, jest najszybszą metodą obsługi tego typu zdarzeń.
i
Pamiętaj, aby w przesyłce umieścić dowód zakupu (faktura lub paragon) oraz kartę gwarancyjną, jeśli była dołączona do zamówienia.
Znajdź dane kontaktowe serwisu lub działu wsparcie producenta
T
T

Zgłoszenie przez internet

i
Zgłoszenie reklamacji nieprawidłowo działającego produktu jest możliwe poprzez wypełnienie dedykowanego w tym celu formularza.
i
Po jego uzupełnieniu, otrzymasz od nas automatyczne potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia, a nasi pracownicy w najkrótszym możliwym terminie skontaktują się z Tobą, w celu przekazania informacji na temat dalszego postępowania z reklamowanym towarem.
Uzupełnij formularz rejestracji »

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz tutaj.

Podstawowe zasady jakimi się kierujemy znajdą Państwo w naszym regulaminie, który można sprawdzić tutaj.

Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Aleje Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, www.poznan.wiih.gov.pl.

Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!