Najczęściej zadawane pytania


+W jaki sposób mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym?

Zwrotu zakupionego w sklepie internetowym produktu można dokonać poprzez jego odesłanie na poniższy adres, wraz z formularzem odstąpienia od umowy, którego wzór dostępny jest tutaj:

TERG S.A.
Centrum Dystrybucji Łódź
ul. Zakładowa 90/92, (brama „C”)
92-402 Łódź

+Czy można zwrócić używany towar zakupiony w sklepie internetowym?

W przypadku towarów nabytych w sklepie internetowym, konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. Sprzedawcy w takim przypadku przysługuje prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu, z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy, będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

+W jaki sposób można złożyć reklamację na produkt zakupiony w sklepie internetowym?

Najszybszą i najwygodniejszą drogą realizacji reklamacji jest zgłoszenie nieprawidłowości bezpośrednio w profesjonalnym serwisie producenta. Działanie takie umożliwia też stałe monitorowanie postępów obsługiwanego zgłoszenia, dlatego rekomendujemy tę formę realizacji.

W celu uzyskania danych kontaktowych serwisu, zachęcamy do skorzystania z wyszukiwarki dostępnej pod adresem .

Kolejna możliwa droga zgłoszenia reklamacji, to wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie: https://www.avans.pl/s,reklamacje/.

+Czy można zgłosić reklamację nie posiadając paragonu/faktury?

Kupujący ma możliwość zgłoszenia reklamacji do sprzedawcy, jeśli zagubił dowód zakupu. W takim przypadku transakcję można wykazać wskazując datę, nazwę zakupionego produktu np. na podstawie wyciągu z konta bankowego, jeśli dokonano zapłaty kartą płatniczą lub przelewem.

+Czy do złożenia reklamacji konieczne jest posiadanie oryginalnego opakowania?

Do złożenia reklamacji nie jest wymagane oryginalne opakowanie. Zalecamy jednak korzystanie z oryginalnych opakowań, w celu zapewnienia bezpiecznego transportu produktu.

+W jaki sposób mogę sprawdzić status reklamacji?

Status reklamacji można sprawdzić logując się na swoim koncie Klienta na stronie: https://www.avans.pl/login.

Alternatywną metodą sprawdzenia statusu reklamacji jest kontakt telefoniczny z naszym sklepem.

Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!