Chicco Elektroniczna Mata Gra w Klasy 2w1 – to powrót ulubionej podwórkowej zabawy w nowej, ulepszonej wersji. Gra w klasy została rozbudowana o nowe opcje zabawy i elementy elektroniczne. Mata podobnie jak klasyczna gra w klasy składa się z 10 pól, po których należy skakać. Możemy wybrać jeden z 2 dostępnych trybów gry: Tradycyjne klasy lub fitness.
Dwa tryby zabawy elektroniczną matą do gry w klasy:
Tryb 1 - Tradycyjne klasy: Gracz rzuca żółty krążek w dowolne miejsce na macie i skacze do pola, na który spadła, aby ją podnieść. Skacząc po kolorowych polach, dziecko usłyszy zabawne dźwięki i odgłosy zwierząt! Tryb 2 – Fitness: W tym trybie zabawy należy rzucić białą kostką z kolorowymi polami, przedstawiającymi różne figury. To pora na fitness! To, co pokaże ścianka znajdująca się „na górze” następnie należy wykonać. Kostka składa się z 9 różnych pól. Każda z nich to propozycja 1 ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek!
Zabawa pomaga dziecku rozwijać zdolności motoryczne, precyzję, równowagę i koordynację, a także daje szansę na kreatywną i ciekawą zabawę pełną śmiechu i dobrego nastroju. Wybrane zadania będą wyzwaniem dla maluchów, ale praktyka czyni mistrza. Elektroniczna mata do gry w klasy zachęci dziecko do aktywności fizycznej i zbuduje pozytywne skojarzenia związane ze sportem. Dziecko może dodatkowo bawić się skacząc i słuchając zabawnych dźwięków aktywujących się na każdym polu. Może również odgadywać zwierzęta po odgłosach czy też bawić się w parach lub większej grupie losując sobie nawzajem zadania. Tryb zabawy dobieramy stosownie do wieku i umiejętności dziecka.