Gdzie jest przesyłka

Produkty dostępne w sklepie www.avans.pl możesz zamówić pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu Inpost.


W dniu wysyłki zamówienia otrzymasz wiadomść e-mail z numerem przesyłki oraz linkiem do strony spedytora, gdzie będzie można sprawdzić aktualny status doręczenia. Standardowy czas dostawy do 1-2 dni robocze.


Jeśli masz jakieś pytania dotyczące Twojej przesyłki, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie: 22 122 33 00 lub  801 089 247, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 lub w soboty i niedziele od 10:00 do 18:00.


Temat *
523

Administratorem danych jest TERG S.A. (ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów), kontakt: inspektor@avans.pl. Dane będziemy przetwarzać w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Tutaj dowiesz się więcej o tym, jak chronimy Twoje dane.

Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!