Stan realizacji zamówienia

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić na 3 sposoby:





Klienci posiadający konto w sklepie, mogą sprawdzić status zamówienia logując się do swojego konta - zakładka "Twoje zamówienia".





Informacje o zmianach statusów zamówienia wysyłamy na adres e-mail  podany w trakcie składania zamówienia (jeśli jest problem w odnalezieniu tych wiadomości, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce pocztowej).





Jeśli zamówienie zostało złożone telefonicznie lub masz dodatkowe pytania, możesz się z nami skontaktować używając poniższego formularza, lub dzwoniąc pod numer Infolinii 22 122 33 00.





Temat *
523

Administratorem danych jest TERG S.A. (ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów), kontakt: inspektor@avans.pl. Dane będziemy przetwarzać w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Tutaj dowiesz się więcej o tym, jak chronimy Twoje dane.

Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!