Gwarancje

Wszystkie dostępne w naszym sklepie produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta.


Jeżeli w produkcie objętym gwarancją ujawni się usterka, należy zgłosić się do Autoryzowanej Stacji Serwisowej producenta danego sprzętu. Listę Stacji znajdziesz na karcie gwarancyjnej oraz na stronie internetowej producenta. Jeżeli uszkodzony produkt objęty jest gwarancją typu door to door, postępuj zgodnie z procedurą podaną na karcie gwarancyjnej.


Wraz z zamówionym produktem i kartą gwarancyjną powinieneś otrzymać naklejki gwarancyjne. Jeśli z jakichś powodów ich nie masz, możesz je pobrać tutaj . Wydrukowane pieczątki naklej na kartę gwarancyjną.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące gwarancji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie (801 055 888 lub 12 390 85 88, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00) lub kliknij zakładkę POMOC znajdującą się na górze strony.

Temat *

Administratorem danych jest TERG S.A. (ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów), kontakt: [email protected] Dane będziemy przetwarzać w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. Masz także prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia, sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także złożenia skargi dotyczącej przetwarzania danych. Tutaj dowiesz się więcej o tym, jak chronimy Twoje dane.

Powrót

Zostań łowcą okazji
i zapisz się na nasz newsletter!