Schowek
×Przed zamówieniem
Zamówienie w trakcie realizacji
Zamówienie w trakcie doręczenia
Uwagi do dyrekcji sklepu
Dowód zakupu w postaci faktury VAT jest zawsze wysyłany na adres mailowy podany w zamówieniu (jako załącznik PDF) lub dodatkowo w formie papierowej, jeśli opcja ta została zaznaczona w trakcie składania zamówienia.
Faktura przesłana w formie elektronicznej, jest pełnoprawnym dokumentem potwierdzającym zakup towaru. Jeśli nie otrzymaliście jej Państwo na swoją skrzynkę e-mail, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM."
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące wystawiania faktur VAT, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie: 22 122 33 00 lub 801 089 247, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 lub w soboty i niedziele od 10:00 do 18:00.
Ta witryna korzysta z plików cookies, aby lepiej prezentować treści, zapewnić sprawne oraz bezpieczne działanie, przedstawiać spersonalizowane oferty i promocje, a także w celach statystycznych. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.